Blogi

Hakukonetrendit muokkaavat yrityksen kotisivuja

Hakukoneystävällisten kotisivujen tekeminen vaikuttaa ratkaisevasti kävijöiden määrään. Esittelyssä vuoden 2016 SEO-trendit. Mobiilin ylivalta Vuonna 2016 kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota verkkosivujen mobiiliystävällisyyteen. Kotisivujen tekeminen tulisi suunnitella siten, että ne sisältävät selkeän strategian hakukoneoptimoinnille. Esimerkiksi Google suosii sivustoja, jotka sopivat hyvin pienelle näytölle. Sivujen sisältö, niillä esiteltävät tuotteet tai palvelut sekä kuvat ja videot tulisi kaikki suunnitella […]

kotisivujen tekeminen
Lue lisää

Kotisivujen tuoreus on tärkeää: 5 syytä

Tuore sisältö houkuttelee sekä asiakkaita että hakukoneita. Kotisivut yritykselle kannattaa suunnitella siten, että niitä on helppo päivittää. Hakusanat vaihtuvat Hakukoneet löytävät kotisivut yritykselle helpoiten siten, että sivustolla on säännöllisesti tuoretta sisältöä. Pääsääntönä kannattaa pitää sitä, että sivustolta tulisi löytyä asioita sekä sanoja, joita käyttäjät hakukoneista hakevat. Voit käyttää hyväksesi esimerkiksi Googlen tarjoamia hakusanatyökaluja, joiden avulla […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Näin luot verkkokauppaasi vakioasiakkaita

Kotisivut yritykselle kasvattavat myyntiä nopeasti, jos käytössäsi on toimiva verkkokauppa. Tässä vinkit siihen, kuinka satunnaisista shoppailijoista tulee vakioasiakkaita. Toivota asiakas tervetulleeksi Kun asiakas rekisteröityy yrityksen verkkokauppaan, kannattaa tapahtumasta lähettää lämminhenkinen tervetuliaisviesti. Kun kotisivut yritykselle toivottavat asiakkaan henkilökohtaisesti tervetulleeksi tarkoittaa se sitä, että asiakas on tärkeä, olipa kyseessä ostotapahtuma tai satunnainen vierailu. Muista lisätä viestiin myös […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Raportti: Suomen verkkokaupan kansainvälistyttävä

Yrityksen kotisivujen tekeminen tarkoittaa usein myös verkkokaupan suunnittelua. Internet-myynnin tulisi etenkin Suomessa olla kansainvälisempää. Suomalaiset ostavat yhä useammin verkosta, mutta harmittavan moni surffaa shoppailumatkalle kansainvälisille vesille, paljastaa tuore, brittiläisen OC&C-tutkimusyrityksen kokoama raportti. Toisaalta suomalaisten verkko-ostokset ovat määrällisesti kasvaneet: asiakkaita riittää, kunhan heille tarjotaan sopivia tuotteita. Kotisivujen tekeminen kaipaa siis uutta, rohkeampaa asennetta ja parantamisen varaa […]

kotisivujen tekeminen
Lue lisää

Näin houkuttelet lisää asiakkaita: 5 vinkkiä

Kotisivujen tekeminen käy ammattilaisten avulla nopeasti, mutta kuinka niitä voi parhaiten hyödyntää asiakasmäärän kartuttamiseen? 1. Näkyvyys Moni uskoo, että kotisivujen tekeminen on kuin taikasauva: sivujen valmistuttua asiakkaat lisääntyvät ja myynti kasvaa kuin itsestään. Väärin – pelkkä verkkosivu ei tarkoita sitä, että asiakkaat löytäisivät sen. Ollakseen tehokas asiakkaiden tulee löytää sivu helposti. Mainosta verkkosivujasi esimerkiksi sähköpostiviestien […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Yrityksen verkkokaupan hienosäätö

Monet kotisivut yritykselle sisältävät verkkokaupan, joka on usein ratkaisevassa roolissa liiketoimintaa ajatellen. Kuinka kotisivuista ja verkkokaupasta voisi tehdä vieläkin tehokkaammat? Varaudu myyntiin Kivijalkamyymälään tottuneen yrittäjän kannattaa varautua verkkokaupankäyntiin huolella etenkin alkuvaiheessa. Kun kotisivut yritykselle ovat aiemmin keskittyneet vain liiketoiminnan esittelyyn, saattavat verkkokaupan kautta tulevat tilaukset sekoittaa hallinnan täysin. Varaudu siis ottamaan vastaan enemmän tilauksia ja […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Pienyrittäjän kotisivut parantavat liiketoimintaa

Teknologia on osa monen pienyrittäjän arkea, mutta yllättävän moni ei myynnissä hyödynnä internetiä. Kotisivut yritykselle ovat tänä päivänä liikevoiton kannalta avainasemassa. Pienyrittäjän tiimiin kuuluu usein vain yrittäjä itse, joten jo itse liiketoiminnan hallinta ahmaisee ajankäytöstä valtaosan. Juuri tästä syystä moni ei välttämättä ehdi pohtia sitä, kuinka yritys voisi esimerkiksi myynnissä hyödyntää internetiä. Kotisivut yritykselle ovat […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Tutkimus paljastaa: Tätä asiakas etsii verkkokaupasta

Internet-shoppailijan mielessä liikkuu monta seikkaa. Asiakkaan ymmärtäminen on myynnin kannalta ensisijaisen tärkeää. Toimivat, hyvin suunnitellut kotisivut yritykselle ovat verkkokaupan perusta, toteaa markkinointiyritys Help Scoutin tekemä tuore tutkimus. Raportti kertoi myös, että selkeät kotisivut, joilla on hyödyllistä sisältöä sen sijaan johtavat myynnin kasvuun – asiakkaan toiveiden ja käyttäytymisen ymmärtäminen on siksi yrityksen lukujen kannalta avainasemassa. Etuoikeutettujen […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Mitä kotisivut kertovat yrityksestäsi?

Kotisivujen tekeminen on yksi yrityksen tärkeimmistä päätöksistä. Projektia kannattaakin lähestyä asiakkaan näkökulmasta. Asiakkaan kannalta sisältö on kaikkein tärkein. Mielessä on hyvä kuitenkin pitää se, että sisältö on paljon muutakin kuin sanoja – asiakkaat ovat usein kiinnostuneita myös esimerkiksi videoista, grafiikasta ja kuvista. Voit käyttää useita eri metodeja markkinointiviestin välittämiseen, kunhan sisältö on asiakkaan kannalta miellyttävää […]

kotisivujen tekeminen
Lue lisää

Näin teet asiakasystävällisen verkkokaupan

Kotisivut yritykselle sisältävät usein verkkokaupan, josta asiakkaat voivat ostaa tuotteita ja palveluita. Myynnin kannalta tärkeintä on se, että verkkokauppa on helppokäyttöinen ja henkilökohtainen. Kerää tietoja Asiakkailta saadut tiedot kannattaa pitää tallessa. Kun tiedät esimerkiksi, mistä he ovat kotoisin ja minkä ikäisiä he ovat voit suunnitella kotisivut yritykselle siten, että verkkokaupassa on juuri heille sopivia tarjouksia […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää