Blogi

Yrityksen kotisivut vanhentuvat nopeasti

Mistä tietää, että on aika tehdä uudet kotisivut yritykselle? Tässä yleisimmät tunnusmerkit. Vanhanaikainen tekniikka Kotisivut yritykselle kannattaa uudistaa noin viiden vuoden välein. Muutoin sivut tuntuvat helposti vanhanaikaisilta esimerkiksi kuvituksen sekä tekniikan osalta. Visuaalisesti vanhentuneet sivut karkottavat asiakkaat kilpailijalle ja eilisen tekniikka sen sijaan hidastuttaa niiden käyttöä sekä selaamista. Mobiiliystävällisyys puuttuu Hakukonejätti Googlen taannoinen algoritmimuutos teki […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Kotisivut yritykselle: 3 kriittisintä virhettä

Vältä nämä virheet kotisivujen suunnittelussa ja kasvata nopeasti sekä yrityksesi myyntiä että mainetta. Liikaa hienouksia Monet kotisivut yritykselle ovat asiakaskäyttäytymisen kannalta liian monimutkaisia ja raskaita. Poista ylimääräiset videot, kuvat ja flash-tiedostot. Korvaa ne yksinkertaisella, elegantilla ja tyylikkäällä suunnitellulla. Mitä nopeammat ja yksinkertaisemmat sivut, sitä todennäköisempi myynti. Tuotteiden ja palveluiden pitäisi olla helposti löydettävissä, eikä aikaa […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Hyvä verkkokauppa lisää myyntiä

Hyvin suunniteltu verkkokauppa on asiakasystävällinen, toimiva ja helppokäyttöinen. Kotisivut yritykselle sisältävät usein verkkokaupan. Verkkokaupan suunnittelussa kannattaa aina pitää mielessä asiakaskäyttäytyminen: mitä asiakas etsii, mistä ja milloin. Yksi tärkeistä tekijöistä on myös itse yritys sekä brändi – varmista, että sivut ovat juuri sinun yrityksesi näköiset ja korostaa juuri sinun yrityksesi sanomaa, tuotteita sekä palveluita. Houkuttelevia tarjouksia […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

10 Askelta: näin rakennat tehokkaat kotisivut yritykselle

Kotisivut yritykselle ovat kuin käyntikortti. Suunnittelemalla ne huolella voit kasvattaa myyntiä selvästi. Tässä kymmenen kätevää vinkkiä verkkosivujen suunnitteluun. 1. Määrittele tavoitteet Mitä haluat verkkosivuillasi saavuttaa? Onko tavoitteena kasvattaa näkyvyyttä, myyntiä vai molempia? Käytä aiempaa asiakaskäyttäytymistä apunasi kun määrittelet kotisivujesi tärkeimpiä tehtäviä. 2. Tunne asiakkaasi Kotisivut yritykselle menestyvät varmemmin, kun tunnet asiakkaasi. Selvitä etukäteen, ketä he […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Tärkeimmät verkkotyökalut pienyrittäjälle

Kotisivut yritykselle kannattaa suunnitella siten, että huomioon otetaan tuotteiden ja myynnin ohella yrittäjän tärkeimmät taustatyökalut. Esittelyssä kolme tärkeintä toimintoa. Ajankäytön hallinta Yksi yrittäjän tärkeimmistä työkaluista on ajankäytön valvonta. Voit seurata muun muassa sitä, kuinka kauan tiettyjen tehtävien suorittaminen vie aikaa. Kotisivut yritykselle vaativat usein esimerkiksi ylläpitoa ja päivitystä. Mikäli haluat säästää aikaa, voit luovuttaa tehtävän […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Paranna yrityksen näkyvyyttä inbound-linkeillä

Kun kotisivut yritykselle ovat valmiit, on aika keskittyä laatuun ja määrään. Niin sanotuilla inbound-linkeillä voit kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä nopeasti. Inbound-linkit ovat yrityksesi kotisivujen ulkopuolisilta sivustoilta tulevia linkkejä. Toisilta laatusivustoilta tulevat linkit nostavat sivujen arvoa hakukonetuloksissa ratkaisevasti. Esimerkiksi kun arvostettu verkkosivu linkittää yrityksesi sivuille, Google ajattelee, että yrityksesi sisältö on tärkeää. Kotisivut yritykselle tulisikin rakentaa siten, […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Tutkimus: Suomalaiset ostivat verkkokaupasta 690 miljoonalla

Alkuvuoden tilastot paljastavat, että kotisivut yritykselle tulisi suunnitella verkkokauppa mielessä. Internet-ostosten määrä jatkaa kasvuaan Suomessakin. Tuore Verkkokauppa Pohjoismaissa -tutkimus paljastaa, että vuoden 2015 ensimmäisen vuosineljänneksen aikana Suomessa tehtiin internet-ostoksia jopa 690 miljoonan euron edestä. Suomen Yrittäjät -järjestön mukaan kasvua on viime vuodesta tapahtunut huomattavasti ja yhä useammat kotisivut yritykselle rakennetaan siten, että verkko-ostosten tekeminen on […]

kotisivut yrityks
Lue lisää

Miksi perustaa blogi?

Hyvät kotisivut yritykselle sisältävät esittelytietojen sekä tuotteiden tai palveluiden ohella myös hyödyllistä sisältöä käyttäjille. Sitä voi tarjota esimerkiksi blogin muodossa. Hakukoneliikenne kasvaa Bisneslehti Forbesin mukaan hakukoneiden kannalta merkittävintä on se, että kotisivut yritykselle tehdään sisältö mielessä. Sisältöä tulisi olla riittävästi ja sen tulisi olla sekä käyttäjän että hakukoneiden kannalta hyödyllistä. Brändin vahvuus Blogissa voit lähestyä […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Yrityksen kotisivut: näitä asioita asiakkaat arvostavat

Kotisivujen tekeminen kannattaa suunnitella huolella. Tuoreen tutkimuksen mukaan kävijät etsivät verkkosivuilta etenkin luotettavuutta sekä aitoutta. 1. Yhteystiedot Verkkokäyttäytymistä tutkiva Huff Industrial Marketing toteaa äskettäin julkaistussa raportissaan, että jopa 51% tutkimukseen osallistuneista piti tärkeimpänä luotettavuutta lisäävänä tekijänä yrityksen yhteystietoja. Kotisivujen tekeminen tulisikin suunnitella siten, että yhteystiedot ovat selkeästi esillä – ilman, että käyttäjä joutuu niitä etsimään. […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Kotisivujen selkeys houkuttelee asiakkaita

Kotisivuista kannattaa tehdä tyylikkäät, mutta samalla yksinkertaiset, selkeät ja helppokäyttöiset. Käytä taulukkoa taustana Jotta saat järjesteltyä tekstit, kuvat ja otsikot siististi, kannattaa taustalla käyttää taulukkopohjaa. Taulukko selkeyttää sivujen selaamista ja pitää huolen siitä, että kotisivut yritykselle ovat helppolukuiset. Jätä tyhjää tilaa Aloittelijan virhe on usein se, että kotisivut yritykselle täytetään tekstein ja kuvin, jättämättä lainkaan […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää