Blogi

Suomalainen verkkokauppa lisääntyy nopeasti

Verkkokauppa kasvoi Suomessa viime vuonna yli kolmanneksella. Tuotteita ja palveluita myydään yhä useammin verkossa, joten kotisivut yritykselle kannattaa suunnitella siten, että ne soveltuvat myös kaupantekoon. Yrittäjät-lehden mukaan verkkokaupan kasvu on Suomessa ennennäkemättömän nopeaa ja vuosittain kasvua tapahtuu noin 5-10 prosenttia. Asiantuntijoiden mukaan verkkokauppa toimii usein perinteisen kivijalkakaupan tukena: asiakkaat ostavat tuotteita sekä internetin kautta että […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Näin parannat verkkosivujen tietoturvaa: 5 vinkkiä

Yritysten internet-sivut ovat tänä päivänä alttiita erilaisille verkkohyökkäyksille. Näin teet turvalliset kotisivut yritykselle. Salaa tiedot Hakkerit etsivät yrityksestäsi esimerkiksi työntekijöiden henkilötietoja, tilinumeroita sekä muun muassa luottokorttien numeroita. Asiantuntijoiden mukaan kovalevyt kannattaa suojata mahdollisimman tehokkaasti esimerkiksi käyttöjärjestelmien omilla salauksilla. Pidä laitteet turvassa Kotisivut yritykselle sekä yrityksen ohjelmistot eivät ole ainoita suojeltavia kohteita. Varkaat iskevät yhä useammin […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Google-uudistus iskee pienyritysten kotisivuihin

Hakukonejätti Googlen muutokset pakottavat yrittäjät kotisivu-uudistukseen. Suosittu hakukone Google ilmoitti huhtikuun loppupuolella uudistavansa hakukoneensa algoritmiä. Käytännössä uudistus tarkoittaa sitä, että kotisivut yritykselle on jatkossa suunniteltava myös mobiililaitteita silmällä pitäen: Googlen edustajan mukaan hakutuloksissa kärkeen pääsevät ne yritykset, joiden sivustoja voi selata myös esimerkiksi älypuhelimella tai tabletilla. Verkkosivut nykyaikaan Monille Googlen muutos voi tarkoittaa sitä, että […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Kotisivujen tärkeät luvut

Kotisivut yritykselle suunnitellaan usein siten, että voit tarkasti seurata kävijämääriä tai ostotapahtumia. Mitä lukuja verkkosivuilta tulisi tarkkailla? Vierailijoiden määrä Voit seurata verkkosivusi liikennettä esimerkiksi Google Analytics -työkalun avulla. Google Analytics sisältää paljon erilaisia tilastoja ja lukuja, mutta erityisen tärkeää on seurata uniikkien kävijöiden määrää. Käytännössä luku tarkoittaa sitä, kuinka monta yksittäistä kävijää sivuillasi vierailee sen […]

kotisivut-yritykselle4-min
Lue lisää

Kotisivut yritykselle: näin valitset sopivan verkkotunnuksen

Yrityksen kotisivuja suunnitellessa on myös valittava verkkotunnus eli domain. Verkkotunnuksen valinnassa on otettava huomioon useita eri seikkoja, tässä niistä tärkeimmät. Saatavuus Kotisivut yritykselle syntyvät usein nopeasti, mutta kaikista tärkeintä koko prosessissa on verkkotunnuksen saatavuus. Mikäli haluamasi domain on jo varattu, voit kokeilla lisätä tunnukseen sanoja. Yksityiskohdat Mitä erikoisempi tai yksityiskohtaisempi tunnus, sitä helpommin ja todennäköisemmin se […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Näin parannat verkkokauppasi myyntiä

Kotisivut yritykselle tulisi suunnitella myyntiä silmällä pitäen. Verkkokaupalla on näin ollen ratkaiseva rooli, mutta tutkimukset ovat osoittaneet, että 98% vierailijoista eivät osta sivuilla esiteltyjä tuotteita tai palveluita. Mikä avuksi? Kerro, miksi yrityksesi on parempi Monet sivustot sisältävät tylsähköjä tekstejä tai tuotekuvauksia, joita asiakkaat ovat lukeneet satoja, ellei tuhansia, kertoja aiemminkin. Kerro suoraan, miksi juuri sinun […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Paranna kotisivujasi: 5 vinkkiä

Kotisivujen tekeminen vaatii järjestelmällisyyttä ja tarkkaa suunnittelua. Kaikista tärkeintä on käyttäjäystävällisyys – sivujen tulisi olla tarpeeksi yksinkertaiset, mutta samalla tyylikkäät. Tässä viisi vinkkiä, joiden avulla voit parantaa kotisivujesi toimivuutta ja ennen kaikkea asiakasystävällisyyttä. 1. Vähempi on parempi Kotisivujen tekeminen voi kestää viikkoja, ellei kuukausia. Tuona aikana kehittyvät myös sivujen tekstit, kuvat ja videot. Materiaalia kertyy helposti […]

Kotisivujen tekeminen
Lue lisää

Näin hyödynnät kotisivuillasi sosiaalista mediaa

Kotisivut yritykselle ovat vain osa verkossa tapahtuvaa liiketoimintaa. Kun yhdistät kotisivusi sosiaaliseen meidaan, kasvatat mahdollista asiakaskuntaasi yhä entisestään. Selkeät linkit  Yrityksen sivuilta tulisi olla selkeä linkki niihin sosiaalisen median palveluihin, joita yritys käyttää. Mikäli yritykselläsi on esimerkiksi Facebook- tai LinkedIn-profiilit, tulisi kotisivuiltasi olla palveluihin selkeät linkit esimerkiksi nappuloiden muodossa. Vaikka kotisivut yritykselle ovat erittäin tärkeä […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Näin teet kotisivuistasi käyttäjäystävälliset

Ammattilaisista koostuvan tiimin kanssa voit luoda käyttäjäystävälliset kotisivut yritykselle. Asiakasystävälliset verkkosivut ovat monen tekijän summa. Niissä yhdistyvät korkeatasoinen sisältö, helppo navigaatio, persoonallinen design sekä huippuluokan toimivuus. Selkeää sisältöä Kotisivut yritykselle syntyvät usein kiireessä. Kun käytät sivuston luomisessa ammattilaisten apua, voit olla varma, että saat sivuistasi asiakasystävälliset. Erityistä huomiota tulisi kiinnittää sisältöön. Esittelytekstien, tuotekuvausten ja blogikirjoitusten tulisi […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää

Kotisivut yritykselle: 5 perusvirhettä

Verkossa kilpailu on kovaa. Parannat mahdollisuuksiasi huomattavasti, mikäli vältät näitä virheitä ja teet kotisivuistasi käyttäjäystävällisemmät 1. Yhteystiedot hukassa Kotisivut yritykselle ovat hyödylliset siksi, että potentiaaliset asiakkaat löytävät tuotteet ja palvelut helposti. Se onnistuu paitsi selkeällä sivujen suunnittelulla, myös helpolla yhteydenotolla. Mikäli asiakkaat eivät yhteystietoja etsiessään löydä niitä nopeasti, ostokset saatetaan tehdä käyttäjäystävällisemmän kilpailijan sivuilla. 2. […]

kotisivut yritykselle
Lue lisää