Kotisivut yritykselle

Nettisivut on yhtiön yksi tärkeimmistä markkinointikanavoista. Yhä useammin netti on ainoa paikka, josta asiakkaat etsivät tietoa tuotteista ja palveluista. Joten tilaa kotisivut yritykselle meiltä. Tuskimpa kovin moni etsii palveitu enään ”keltaisilta sivulta”, vaan suoraan mennään nettiin guuglettamaan. Sen takia on äärimmäisen tärkeää, että netistä löytyvät hakukoneystävälliset, toimivat ja edustavat nettisivut. Voi melkein sanoa, että jos yritystäsi ei ole netissä, sitten yritystäsi ei ole olemassakaan.Kotisivut yritykselle

Tilaa ammattimaiset kotisivut yritykselle, ja tulet huomaamaan, kuinka kyselyiden ja kauppojen määrä alkaa kasvamaan

Teemme sinun yrityksellesi upeat kotisivut, tarvittaessa teemme myös hakokoneoptimointia- ja markkinointia ja myöskin SOME-markkinontia.

Jos olet vasta aloittamassa bisneksiäsi, on ilmeisesti yhtiöisi kassatilanne tiukka. Silloin voit tilata halvat nettisivut, joiden hinnat alkavat 200 eurosta. Niillä pääset alkuun ja nopeasti kertomaan asiakkaille tuotteistasi palveluistasi.

Kun liiketoimintasi on kehittynyt rahaa on enemmän käytössä, kannattaa jo tilata kalliimpi ja pitkälle kehitetty kotisivu.

Nettikauppojen tekemiseen käytämme WordPress Woocommercea tai Magentoa. Woocommercea yksinkertasiin nettikauppoihin, Magentoa isoihin ja monimutkaisiin nettikauppoihin. Olemme käyttäneet nettikauppojen tekemiseen myös Prestashopia sen helppokäyttöisyyden ja joustavuuden takia.

 

On erittäin olennaista uudistaa nettisivuja aika ajoin. Verkkosivut on kuin tietokone – se vanhentuu nopeasti teknisesti ja ulkonäöltään. Jo 3 vuotta vanhasta nettisivusta voi nähdä, että se ei ole enään täysin viimeistä huutoa. Myöskin on tärkeää, että nettisivuilla on ”elämää”. Toisin sanoen ei ole hyvää mainosta firmalle, jos verkkosivujen pääsivulla näkyy vielä pari vuotta vanha mainos tai uutinen. Tämän vuoksi on tärkeää, että sivustolle lisätään vähintään kerran kuukaudessa uutinen, mainos, tarjous tai tiedote. Näin asiakkaat näkevät, että yrityksesi on todella ajan hermoilla. Myös sosiaalisen median (Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest) tilejä olisi hyvä päivittää vähintään kerran kuukaudessa. Jos tuntuu siltä, että ei ole mitään uutisia, sitten uutisia tulee ”keksiä”. Esimerkiksi SOME-tileille voi laittaa uutisen valmistuneesta kohteesta, uudesta työntekijästä, uudesta tuotteesta tai tarjouksesta jne. Monien yrittäjien kokemukset kertovat, että käyttämällä sosiaalista mediaa oikein markkinoinnin tukena, on mahdollista saada ihan oikeaa kauppaa eli maksavia asiakkaita.

Edellämainittujen asioiden takia on tärkeää, että kotisivut yritykselle ja sosiaalisen median käyttö ovat hyvässä kunnossa, koska ne tarkoittavat lisäkauppaa!